ابزار جستجو در 100 نتايج گوگل
به طور كلي يكي از قابليت هاي بسيار مفيدي كه در شيك رنك فراهم گرده است حذف محدوديد جستجو در گوگل است.
در حالت عادي جستجوي گوگل فقط 10 نتيجه در صفحه اول گوگل براي كاربران قابل نمايش است اما با روي كار آمدن ابزار مفيدي جستجو در 100 نتايج گوگل كه شيك رنك براي شما طراحي نموده است از اين پس مي توانيد تنها با يكبار جستجو به 100 نتايج گوگل دسترسي داشته باشيد 100 نتايج فوق از 10 صفحه گوگل را بصورت كامل مي توانيد مشاهده و استفاده نماييد .
لينك ابزار : https://chicrank.com/search100.php
ابزار بررسي جايگاه كلمات كليدي در نتايج گوگل
جايگاه عبارات كليدي سايت ، با توجه به اهميت بالاي آن جهت بررسي و رصد موقعيت وب سايت در نتايج جستجوي گوگل، وجود ابزاري دقيق و كاربردي و رايگان كه بتواند در كوتاه ترين زمان جايگاه و موقعيت عبارات كليدي سايت را ارائه دهد بيش از گذشته حس مي شد، بنابراين با فراهم شدن ابزار رايگان بررسي جايگاه كلمات كليدي نتايج گوگل در شيك رنك اين امكان فراهم گرديد است تا با روشي دقيق و شفاف وبمستران و سئو كاران و كارشناسان ديجتال ماركتينگ و سئو و عموم كاربران بتوانند در فاصله چند ميلي ثانيه به رصد كلمات سايت خود بپردازند.
لينك ابزار: https://chicrank.com/google-ranking.php
ابزار اختصاصي جستجوي Google فارسي در نتايج تبلت
همان طور كه مي دانيد نتايج جستجو گوگل در پلتفرم هاي مختلف از جمله: موبايل و دسكتاپ و تبلت متفاوت خواهد بود اما به كمك ابزار اختصاصي جستجو گوگل شيك رنك فقط نتايج تبلت را با 100 صفحه از سايت ها مشاهده خواهيد كرد
كاربرد ابزار اختصاصي جستجوي گوگل فارسي در نتايج تبلت
كاربرد هاي اين ابزار براي هيچ وبمستر حرفه اي پوشيده نيست و در اينجا ما تنها به چند كاربرد عمومي آن اشاره خواهيم كرد
1- جستجو در نتايج تبلت به زبان فارسي
2- نمايش 100 نتيجه با 1 بار جستجو
3- بررسي دقيق موقعيت عبارات كليدي سايت در نتايج تبلت
لينك ابزار: https://chicrank.com/tablet.php
ابزار نمايش نسخه كش شده وب سايت در گوگل
اگر سايت مورد نظر شما كند است يا سرور سايت پاسخ نميدهد، مي توانيد با كمك اين ابزار به پيوند ذخيره شده سايت خود در حافظه پنهان گوگل برويد.
ابزار نمايش آخرين نسخه كش شده وب سايت در گوگل كاري از شيك رنك بوده كه به شما نشان مي دهد كه خزنده گوگل آخرين بار، چه موقع از صفحات سايت شما ديدن كرده است و آخرين نسخه صفحات سايت شما را در حافظه و كش داده هاي خود دارد را به نمايش مي گذارد.
لينك ابزار : https://chicrank.com/cache.php
ابزار جستجوي تصاوير در گوگل و ياندكس و بينگ
به كمك ابزار اختصاصي جستجو تصاوير در گوگل - ياندكس - بينگ شيك رنك فقط نتايج تصاوير را با تعداد نامحدود تصوير از تمام صفحات سايت ها مشاهده خواهيد كرد
لينك ابزار: https://chicrank.com/img.php
براي مشاهده ابزار هاي رايگان مفيد و كاربردي مورد نياز ديگر به سايت chicrank.com مراجعه نماييد.
منبع:شيك رنك
برچسب:
،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
5
بازدید:
+ نوشته شده:
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت:
۰۸:۴۹:۴۰ توسط:فاطمه اكبري موضوع:
نظرات (0)
استخدام فرآيند كوتاه مدت نيست!
وقتي از فرآيند و مراحل استخدام صحبت ميكنيم، تصورمان فرآيندي است كه يك شركت، سازمان يا استارتآپ طي آن نيروهاي جديدي را يافته و جذب ميكند. به نظر ساده ميرسد، نه؟خب، در پاسخ بايد بگوييم كه مراحل استخدام بههيچوجه آسان و كوتاه نيست زيرا اگر فرآيند استخدام يك فرد ساده بود، همۀ شركتها آن را به سرعت انجام ميدادند. اين دقيقاً يكي از دلايلي است كه شركتها واحدي به نام منابع انساني دارند و همواره سعي ميكنند كه آنها را رشد و آموزش دهند ( اهميت آموزش مديريت منابع انساني بسيار پر اهميت است) اگر به عنوان يك كارفرما چندان با فرآيند و مراحل استخدام آشنا نيستيد، ما دقيقاً اين مطلب را براي شما نوشتهايم. استخدام يك فرآيند كوتاه مدت و يك مرحلهاي نيست و نياز به اجراي سلسله مراتبي دارد كه در ادامه با آن آشنا خواهيم شد. با اين حال، در ابتدا نگاهي به فرآيند استخدام داشته باشيم.
فرآيند استخدام چيست؟
فرآيند استخدام روشي براي دستهبندي كانديداهاي موجود به منظور يافتن و جذب كردن كارمندان جديد است كه اين روش براي هر سازمان به شكلي منحصر بهفردي تعريف شده است. عموماً، فرآيند استخدام توسط واحد منابع انساني شركتها صورت ميگيرد. با اين حال، شركتهاي بسياري هستند كه جهت استخدام نيروهاي خود از شركتهايي واسط (كه با نام آژانسهاي استعداديابي يا آژانسهاي كاريابي شناخته ميشوند) كمك ميگيرند. مسئوليت انجام فرآيند استخدام با توجه به ساختار سازماني شركتها ميتواند بر عهده واحدها يا تيمهاي مختلف باشد.
آيا فرآيند استخدام هميشه يكسان است؟
مطمئناً هر سازمان و شركتي فرآيند استخدام مخصوص خود را دارد. فرآيند استخدامي كه براي شركتي تاثير مثبت دارد، لزوماً براي شركت ديگر همان تاثيرگذاري را ندارد. به همين دليل است كه توانايي خودآگاهي از ضروريات تيم منابع انساني در مراحل استخدام است. شما به عنوان شخص استخدام كننده نميتوانيد بر اساس حدس و گمان عمل كنيد، بلكه بايد فرايندي را به كار بگيريد كه مطمئن هستيد نيازتان را بر طرف ميكند. آنچه بايد به ياد داشته باشيد اين است كه در فرآيند استخدام، واقعاً بايد استخدام كرد. يكي از مسائل مهم در فرآيند استخدام، جذب نيروهاي درجه يك و تراز اول بازار كار است. تيم منابع انساني شما بايد بتوانند اين عده از كارشناسان را به مجموعه شما جذب كنند. شايد بپرسيد چرا؟ زيرا اين افراد اصلاً به دنبال كار نيستند! به احتمال زياد، اين عده از متخصصان، در حال حاضر در شركتِ خوبي مشغول به كار هستند و حقوق خوبي هم دريافت ميكنند. البته ناگفته نماند كه استخدام چنين افرادي كار چندان آساني نيست.
دقيقاً به همين دليل بايد به خاطر داشته باشيم كه فرآيند استخدام به اين معني نيست كه در يك وبسايت استخدامي يك آگهي درج كنيم و منتظر بمانيم تا رزومه ها دستهدسته برايمان ارسال شوند. با درج آگهي در وبسايت استخدامي، شايد بهترين نيروي كاري كه در آن بازه زماني به خصوص به دنبال كار ميگردد را پيدا كنيد. اما قطعاً بهترين كانديداهاي ممكن را پيدا نخواهيد كرد. مديران ارشد مجموعه زماني كه در حال بررسي فرآيند و مراحل استخدام هستند، بايد ذهنيتي باز و فعال داشته باشند. به عبارت ديگر، تمركز آنها بايد بر روي شناسايي، جذب، مصاحبه، استخدام و نگهداري بهترين كانديداهاي در دسترس در بازار باشد (فارغ از اينكه به دنبال شغل هستند يا نه). جمله قبل، تعريف خلاصۀ فرآيند استخدام است.
براي كسب اطلاعات در خصوص تاريخ و مناسبت امروز و ... مي توانيد وارد سايت يار شويد.
براي خواندن ادامه اين مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.
برچسب:
سايت يار-استخدام-كاريابي-مراحل استخدام-كسب درآمد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۹ شهريور ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۰۳:۲۳ توسط:فاطمه اكبري موضوع:
نظرات (0)
شما را به ديدن محصولات سئو و ارتقا رتبه سايت شيك رنك دعوت مي كنيم.
افزايش كليك گوگل ترندينگ
با هر Impressions (جستجو و نمايش) كليد واژه به همراه نام برند كليد واژه هاي ميزبان در گوگل ترند و به ليست پيشنهادات پر جستجو گوگل وارد خواهند شد. مزاياي ديگر سرويس خريد كليك گوگل ترندينگ عباتند از:
ترند شدن عبارات با نام برند در گوگل SERP
ارتقا رتبه كلمات كليدي اصلي
2 برابر شدن ترافيك و كليك ارگانيك سايت
ارتقا جايگاه در گوگل
كمك به ارتقا رنك الكسا
قابل ثبت و رهگيري در سرچ كنسول گوگل و ALEXA
●ظرفيت برندينگ كه در ذهن مخاطب شكل گرفته و منجر به اعتمادسازي ميشود. ●اگر ميخواهيد برند شما در ذهن مخاطب ماندگار شود،كليك گوگل ترندينگ از بهترين روشهايي است كه ميتوانيد از آن استفاده كنيد.

خريد ورودي گوگل
وارد ده صفحه ي آغازي گوگل خواهيد شد. اسم برندي كه به عنوان كلمه كليدي استفاده كرده ايد در كادر جستجوي موتور جستجو گر گوگل نمايان مي گردد، كه منجر به كنجكاوي افراد و كليك هاي متعدد مي شود. افزايش ورودي گوگل ارتقا رتبه سايت ها در صفحه برتر و آغازين گوگل ميشود. الگوريتم هاي جديد گوگل همواره به سايتهايي كه كاربران زيادي به آن ورود ميكنند بشدت اهميت ميدهد و آنها را در صفحه اول از رتبه بندي صفحات خود به نمايش در ميآورد.
●با گام هاي ملايم شروع كنيد و قدرتمندانه ظاهر شويد.
●قابليت انتخاب ميانگين Dwell Time و زمان حضور كاربر در سايت از 30 تا 250 ثانيه ●قابليت رايگان اسكرول صفحه و كليك تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت رايگان بازديد بازگشتي و بازديد تصادفي از ديگر صفحات سايت شما ●قابليت انتخاب نوع دستگاه بازديدكنندگان ● امكان انتخاب بازديد با IP ايران و خارج ●قابليت ثبت آمار و نمايش در google analytics و alexa

سفارش رپورتاژ آگهي
خريد رپورتاژ آگهي جهت لينك سازي بدون ريسك و معرفي محصولات و خدمات سايت در قالب يك متن حداقل 1200 كلمه اي جذاب را منتشر و منعكس مي كنند. حال حاضر با توجه به ريسك بالاي خريد بك لينك و احتمال جريمه شدن توسط گوگل يكي از بهترين گزينه هاي ديگر جهت ارتقا جايگاه كلمات وب سايت ها و ايجاد لينك دائمي خريد رپورتاژ آگهي مي باشد.قرار دادن لينك سايت در متن رپورتاژ باعث ارسال سيگنال مثبت از لينك سازي طبيعي به گوگل خواهد شد.
رپورتاژهاي كاملا امن طبيعي بوده بصورت Dofollow ●بازديد بالاي رپورتاژهاي PBN ●پيج رنك و قدرت AUTHORITY بسيار بالاي رپورتاژهاي PSN

خريد سامانه پيام كوتاه
پنل هاي پيامك (IPpanel) در سايت شيك رنك خريد پنل پيامكي با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل اتوماتيك و آني پنل بلافاصله پس از پرداخت ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )
●ارسال: تكي - انبوه - تدريجي - منطقه اي كشوري - مشاغل بر اساس استان - بر اساس كد پستي - محله اي - كلمات كليدي - بر اساس رده سني و جنسيت - همراه اول با تقسيمات كشوري - دكل هاي bts - و ارسال از روي نقشه ●قابليت پاسخگويي خودكار - مسابقه پيامكي - نظرسنجي و قرعه كشي - منشي عضويت - اخطاريه و تبريكات - پيامك يادآوري اقساط ●ارائه رايگان كاملترين وبسرويس و افزونه هاي پيامكي با راهنماي نصب بر روي سايت ●ارسال پيامك به ليست كامل مشاغل و اصناف كل كشور بصورت رايگان در پنل

لطفا از ادامه اين مطلب حتما ديدن كنيد
براي سفارش محصولات به سايت شيك رنك مراجعه نماييد .
منبع :chicrank.com
برچسب:
ارتقا رنك،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۷ شهريور ۱۴۰۰ساعت:
۱۰:۴۷:۰۱ توسط:فاطمه اكبري موضوع:
نظرات (0)
ديدگاه ۵ و چالشهاي ما
انجام اين تغييرات و عمليات گوناگون بر روي نرمافزارها كه در طول اين سالها رخ دادهاند، چالشهاي بسياري را براي آنها به همراه دارند كه آنها را ميتوان در چند سطح مجزا معرفي كرد:
• كدهاي منبع:
مواجه نرمافزار با انبوهي از خطوط كد كه بسيار پيچيده شده، توسعه پذيري را كُند و نگهداشت آن را بسيار پر هزينه كرده يك چالش جدي است. پخش شدن قواعد و رفتارهاي نرمافزار در لايههاي مختلف، به وجود آمدن متدهايي با كارهاي تقريبا يكسان كه به علت نياز به پشتيباني از پلتفرمهاي مختلف در واقع موازي كاري انجام ميدهند عوامل پديدآورنده اين چالشاند.
• چسبندگي كدها:
چسبندگي كدهاي هر بخش به سايربخشها به علت معماري قديمي و طولاني شدن زياد متدها به دليل پشتيباني از رفتارهاي مختلف سازمانهاي مشتري.
اين دو موضوع از جمله چالشهايي هستند كه همواره باعث ميشوند كه تغيير در هر قابليت، پيچيدگيها را افزايش دهد. از طرف ديگر نياز است تا هر تغيير كوچكي در مجموعهاي از كدها به جاي يك قسمت از كد تغيير ايجاد كند. اين مشكلات و چالشها اجتنابناپذير هستند و ميتوان گفت هميشه وجود دارند. در سطح قابليتهاي نرمافزاري، نگهداشت اين ويژگيها در پلتفرمهاي مختلف بسيار پرهزينه ميشود. رفع يك باگ كوچك يا تغيير در يك رفتار، لايههاي پاييني قابليتها را تحت تاثير قرار ميدهد و در تمامي لايههاي بالايي ارائه دهنده خدمات اثرگذار خواهد بود بنابراين بايد همواره تلاش كنيد تا اين تاثيرات به صورت كنترل شده ادامه پيدا كنند. از طرف ديگر در زمان افزودن قابليت جديد بايد خدمات آن قابليت را در تمامي پلتفرمهايي كه پشتيباني ميكنيد، ارائه دهيد كه اين امر، طراحي و پيادهسازي هر قابليت جديدي را مشكل ميكند.
براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص تاريخ ميلادي به شمسي يا تبديل تاريخ تولد به ميلادي كافيست وارد سايت يار شويد.
منبع
برچسب:
سايت يار-سامانه يار-نرم افزار اداري-سود-مديريت سود-حسابداري انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت:
۰۴:۱۱:۳۸ توسط:فاطمه اكبري موضوع:
نظرات (0)
پيدا كردن كار هميشه با سختي و نا اميدي همراه است، اما شايد هيچ چيز آزاردهنده تر از ماندن در مرحله مصاحبه اوليه نباشد. فرقي نمي كند كه در همان گام اول يعني جلب نظر كارفرما مشكل داريد يا اينكه در مراحل نهايي گزينش و بستن قرارداد دچار مشكل مي شويد و از آگهي استخدام باز مي مانيد؛ در هر مرحله اي كه هستيد نبايد براي رسيدن به هدف خود كوتاهي كنيد. يكي از چالش برانگيز ترين مراحل استخدام رسيدن به مرحله دوم مصاحبه كاري است؛ ممكن است حتي در مصاحبه اول خيلي خوب عمل كرده باشيد ولي بازهم به مصاحبه دوم دعوت نشويد! در اين مقاله مي خواهيم با يكديگر دلايل نرسيدن افراد به مرحله دوم مصاحبه هاي كاري شركت ها را بررسي كنيم.
دلايلي كه به مصاحبه كاري دوم دعوت نمي شويد.(دلايلي كه مربوط به شما نمي شود!)
قبل از اينكه هر فكر منفي به ذهن تان برسد و بخواهيد سريع خودتان را مقصر بدانيد، بايد بدانيد كه گاهي در مسير كاريابي اتفاقاتي ميافتد كه از دست شما خارج هستند و نرسيدن شما هيچ ربطي به لياقت و توانايي تان ندارد. پس اگر يكي دو مصاحبه رفته ايد ولي خبري از شركت ها نشده است و با شما براي مصاحبه كاري دوم تماس نگرفته اند، اصلاً فكر نكنيد كه مشكل از شما است!
نيازمندي كارفرما تغيير كرده است!
هميشه نيازهاي شركت ها در حال تغيير است؛ مثلاً بودجه شان را محدود كرده اند. پول هايشان را در بخش ديگري مي خواهند هزينه كنند. يا اينكه اين پست را به تيم ديگري واگذار كرده اند و اين تيم نيز در جاي ديگري مستقر شده اند. گاهي اين اتفاقات در وسط مراحل گزينش شما رخ مي دهد. در واقع شما در اين شرايط براي كاري اقدام كرده ايد، كه ديگر وجود ندارد و ممكن است در اين شرايط شركت به شما اطلاع دهد و محترمانه از شما عذر خواهي كند يا اينكه نيازي نبيند كه شما را در جريان لغو فرآيند جذب نيرو بگذارد.
ممكن است همرنگ آن سازمان نباشيد!
وقتي حرف استخدام به ميان مي آيد هماهنگي با فرهنگ سازمان و همرنگ بودن با جماعتي كه در آن شركت كار مي كنند، به اندازه مهارت (بلكه بيشتر از آن) اهميت پيدا خواهد كرد. مثلاً فرض كنيم شما يك نيروي بسيار نخبه و ماهر با توانايي بالا هستيد و در مصاحبه نيز از سايرين امتياز فني و علمي بالاتري آورده باشيد؛ اما شما فردي با ظاهري ساده باشيد و از نظر روابط اجتماعي يك شخص كاملاً مقيد و سالم باشيد؛ اما آن مجموعه كاري زياد به حفظ سلامت روابط كاركنان خود اهميتي ندهد و بالعكس نيروهايي با ظاهر و پوشش غير متعارف بخواهد! در اين شرايط به احتمال زياد شما به مصاحبه كاري دوم دعوت نخواهيد شد، حتي اگر وارد چنين مجموعه اي هم شويد، قطعاً كارايي شما كاهش خواهد يافت و از كار كردن در چنين مجموعه اي لذت نخواهيد برد!
براي داشتن يك تقويم شمسي به ميلادي يا كسب اطلاعات در خصوص تاريخ امروز به ميلادي كافيست وارد سايت يار شويد.
منبع
برچسب:
سايت يار-سامانه يار-تقويم انلاين يار-امور مالي-امور حسابداري-حسابداري انلاين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۵ شهريور ۱۴۰۰ساعت:
۰۳:۴۸:۳۸ توسط:فاطمه اكبري موضوع:
نظرات (0)
مي خواهم از تجربه شخصي خودم درباره استفاده از نرم افزار CRM يا نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري بگويم. اوايل شروع به كار شركت، تعداد مشتريان آنقدر كم بود كه نام ، تلفن ، نرم افزارهايي كه از ما خريده بودند و حتي گاهي ماجراهاي هيجان انگيز دعواي كارمندان با مديرانشان را حفظ بودم!
به مرور، هم مشتريان بيشتر شدند هم تيم ما بزرگتر شد. به روزهايي رسيده بوديم كه از اتاق تيم پشتيباني يكي داد مي زد خانم فلاني(منشي شركت)، شركت ايكس چه نوع قراردادي دارد؟ در قراردادش چند ايستگاه كاري دارد؟ گاهي شماره تلفن ها پيدا نمي شد، اسم فرد موردنظر را يادشان نبود و … خلاصه ماجراهايي داشتيم . اين ها بخشي از مشكل بود. اطلاعات گران قيمت مشتريان بالقوه كه براي آشنايي با ما تماس مي گرفتند هم خيلي وقت ها از دست مي رفت و موقع پيگيري نمي دانستيم چه جوري با كي تماس بگيريم.
من از دور ناظر اين بلبشو بودم. (چرا دور؟ آخر اتاق من معمولا آخرين نقطه دفتر كارمان است، جاي دنج دفتر! ). حس مي كردم يك جاي كار مي لنگد و اين روش ارتباط با مشتري خيلي جذاب به نظر نمي رسد! مساله را با مشاور شركت مطرح كردم. در پايان بحث و گفتگوها به تهيه يك نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري رسيديم. جست و جوها شروع شد و بعد از يك هفته تماس و صحبت و كاتالوگ گرفتن و جلسه گذاشتن، نرم افزار فروش انتخاب كردم و زندگي شيرين شد!
ارتباط با مشتري
حالا بانك اطلاعاتي كامل و دقيقي از همه مشتريان داشتيم. نرم افزار وصل بود به تلفن سانترال. طوري كه وقتي مشتري تماس مي گرفت قبل از شنيدن صداي زنگ، اطلاعاتش روي صفحه مانيتور همه ما ظاهر مي شد. آفرين به تكنولوژي، صدآفرين به ما برنامه نويس ها. چه مي كنيم واقعا! حالا بعد از هر تماس، سريع در چند كلمه خلاصه مكالمه را مي نوشتيم. هميشه مي دانستيم چه زماني با چه كسي راجع به چه چيزي حرف زده ايم. نظارت بر اوضاع هم براي من ساده شد. به راحتي در پايان روز تعداد تماس ها را مي ديدم. اينكه كدام كارشناس بيشترين پاسخ ها را داده است و كدام زحمت خاصي به خودش نداده است، كدام مشتري خيلي تماس گرفته و مي پرسيدم كه چرا كارش راه نيفتاده. گاهي هم مي ديدم حسابدارمان چندين بار زنگ زده براي وصول مطالبات و مشتري گرامي هيچ اهميتي نداده است. خودم تماس مي گرفتم كه اي درد و بلاتان به سرم كمي هم هواي ما را داشته باشيد! و معمولا هم هواي ما را داشتند و دارند.
براي داشتن تقويم شمسي به ميلادي يا امروز در تاريخ و ... كافيست وارد سايت يار شويد.
براي ادامه مطلب كافيست اينجا كليك كنيد.
برچسب:
سامانه يار، سايت يار، تقويم فارسي يار، تقويم انلاين يار، تبديل تاريخ با يار،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج:
0
بازدید:
+ نوشته شده:
۴ شهريور ۱۴۰۰ساعت:
۰۱:۲۰:۳۸ توسط:فاطمه اكبري موضوع:
نظرات (0)